donderdag 14 april 2011

Eindejaarsvraagjes aan Hanne Troonbeekcx


Aan het eind van het jaar krijgen BV's vaak eindejaarsvragen voorgeschoteld, zo ook super babe Hanne Troonbeeckx.

Net als tientallen andere bekende Vlamingen vulde presentatrice Hanne Troonbeeckx braaf haar lijstje in, en dit zijn haar antwoorden op het eindejaarslijstje:

1. Wat is voor u de belangrijkste gebeurtenis van het afgelopen jaar?

Hanne Troonbeeckx: De belangrijkste gebeurtenis van 2009 was mijn zus die de stap heeft gezet om samen met haar kindjes weer alleen te gaan wonen. dichter bij mij, wat ook onze band nog een pak versterkt heeft. En mijn vriendin Katrien, die in mijn ogen altijd het jong meisje bleef, is mama geworden van een flinke zoon Evert!

2. Op welke manier voelde jij de crisis in 2009?

Hanne Troonbeeckx: Ik voel hem nog niet rechtstreeks, maar er zijn een pak minder zekerheden dan voordien. .

3. Wat was het beste concert/optreden/evenement dat je in 2009 gezien hebt?

Hanne Troonbeeckx: het concert van p!nk, Funhouse, in het sportpaleis van antwerpen. ik zou zo opnieuw gaan..

4. Welke cd heb je het afgelopen jaar het meest gekoesterd?

Hanne Troonbeeckx: Die van P!nk!

5. Aan welk televisieprogramma heb je het meeste plezier beleefd het voorbije jaar?

Hanne Troonbeeckx: Aan dat van The block Gent natuurlijk! alleen al omwille van de leuke samenwerking met al die toffe mensen.. En Hole in The Wall was ook leuk.

6. Wat was voor u het beste radioprogramma dit jaar?

Hanne Troonbeeckx: De ann en Dave show. ik hoor ze graag samen bezig.

7. Wat was de beste film die je afgelopen jaar hebt gezien?

Hanne Troonbeeckx: Slumdog

8. Man van het jaar:

Hanne Troonbeeckx: Felice

9. Vrouw van het jaar:

Hanne Troonbeeckx: Yasmine.

10. Welk overlijden liet in 2009 de meeste indruk bij je na?

Hanne Troonbeeckx: Felice en Yasmine. Maar ook onze goede vriend Jan Degraen. Hij was amper 19, maar heeft een indruk nagelaten die we niet gauw zullen vergeten.

11. Wie verdient dit jaar een speciaal cadeautje met de feestdagen?

Hanne Troonbeeckx: Mijn vriend koen, want hij heeft me zonet verrast met mijn verjaardag!

12. Wat doe je van oud op nieuw?

Hanne Troonbeeckx: We vieren thuis samen met mijn twee beste vriendinnen en hun ventekes.

13. Wat zijn je (goede) voornemens voor 2010?

Hanne Troonbeeckx: Er een straf jaar van maken.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten