dinsdag 18 februari 2014

Hanne Troonbeeckx in 'Reclame AUB' van presentatrice Nathalie Meskens


Hanne Troonbeeckx in 'Reclame AUB' van presentatrice Nathalie Meskens

De zon opzoeken in Mexico, of in het druilerige Belgenlandje blijven? De 3 nieuwe kandidaten waaronder Hanne Troonbeeckx in 'Reclame AUB' weten het op donderdag 16 januari 2014 wel.

Zon, zee, bikini's, badpakken, strand en enkele lekkere cocktails: wie droomt er niet van? Maar er kan er maar eentje aanspraak maken op de reis...

Bartel Arnaert is specialist personeelszaken in het OCMW van Wervik, maar hij helpt zijn vrouw vaak reclame maken voor haar lingeriezaak. Hij treedt dus aan met kennis van zaken, maar toch is de man lichtjes zenuwachtig. Hetzelfde kan gezegd worden van host Nathalie Meskens, want zij voelt zich altijd wat ongemakkelijk wanneer de politie in de buurt is.

Lukas Vanden Berghe uit Bekkevoort is inspecteur bij de lokale politie Antwerpen en is het gewoon zijn target te klissen, maar lukt hem het ook om in de zevende aflevering van Reclame AUB met de reis aan de haal te gaan? Joke Tanghe uit Kampenhout is consulent bij het comité voor bijzondere jeugdzorg in Brussel en is dol op reclame. 'Wanneer er een nieuw koekje passeert, zal ik dat zeker gaan testen', klinkt het.

Ook de 3 BV's die aantreden op donderdag 16 januari zetten hun beste beentje voor. William Boeva, de grootste comedyvedette van het ogenblik, of beter, de kleinste, werd verkozen tot grappigste product op Humo’s Comedy Cup 2012.

Presentatrice Hanne Troonbeeckx leende haar lichaam en stem aan een spotje voor wellnesscentrum Thermae 2OOO door bloot in een sauna te poseren en de Antwerpse acteur Axel Daeseleire leed een tijdje terug kou in een ING-spot. In de studio proberen de 3 bekende koppen hun ervaring om te zetten in kennis, in de hoop samen met hun spelpartner de finale te halen met als inzet die zonnige week Mexico.

Van wie leenden de Strangers de melodie voor hun song voor ’t Amerikaantje? Hoe ziet Nathalie Meskens eruit als ze een Duracell konijn nadoet? Wat is dendrofilie? Haalt Hanne Troonbeeckx de finale? Voor welk parfummerk haalde Brad Pitt zijn beste poëzie boven en hoeveel hield hij over aan deze spot? De antwoorden in de voorlaatste aflevering van 'Reclame AUB'.

Menige Vlaming maakt zich sterk dat hij alle reclamespots en -slogans uit het hoofd kent. Vanaf nu kan hij of zij met die kennis een reis in de wacht slepen! In 'Reclame AUB', een sexy, hot en fris spelprogramma over komisch bedoelde én onbedoeld komische reclame, nemen drie teams bestaande uit een kandidaat en een BV het tegen elkaar op.

Reclame is overal en van alle tijden: ideale materie dus om een televisieprogramma mee te maken. Want grappige filmpjes, leutige reclameslogans, opvallende jingles en om-de-tuin-leidende voice-overs zijn er met hopen.

Via social media, twitter, facebook en platformen op het internet worden komische reclamefilmpjes fel gesmaakt door de surfers, en dus besloot het productiehuis TV Bastards om een televisieprogramma rond reclame te breien, in plaats van andersom. Het resultaat is een amusant spel waarin een onbekende en een bekende kandidaat het opnemen tegen twee andere teams, met als belangrijkste inzet niet alleen een reis maar bovenal een flinke portie fun.

 Nathalie Meskens is van veel markten thuis, maar presenteren was nog een blinde vlek op haar cv. Maar in het nieuwe ‘Reclame AUB’ op VTM toont ze ook daar kaas van gegeten te hebben.

‘Reclame AUB’ is een luchtige spelshow waarin reclame centraal staat. Drie kandidaten krijgen hulp van bekende Vlamingen zoals Hanne Troonbeeckx en aan het einde van de rit wacht een droomreis voor de winnaar.

“Het is hilarisch wat je tegenkomt”, zegt Meskens, “zoals een piepjonge topless Veerle Dobbelaere die tijdens haar studies aan Herman Teirlinck bijkluste door naakt waspoeder aan te prijzen. Sommige beelden, filmpjes en foto's zijn om in je broek te plassen van het lachen.”

Meskens heeft zelf ook een leuke anekdote over een reclame-opdracht. “Ik was ongeveer 21 jaar toen ik op een dag een telefoontje kreeg om een spot te komen inspreken. Aan de andere kant van de lijn spraken ze echter Frans en ik begreep amper om welk product het precies ging. De bewuste dag kreeg ik eindelijk het script onder ogen. Bleek het om een reclame te gaan voor zeep die je daar (wijst naar de schaamstreek, red.) moet gebruiken (lacht). Ik heb het toch gedaan. Als prille twintiger is 300 euro een behoorlijk bedrag.”

Nathalie Meskens presenteert nieuw spelprogramma Reclame AUB, Hanne Troonbeeckx is met haar ervaring in de reclame wereld een droom kandidaat.

Van Thermae 2OOO was op VT4 en Vijftv een mooie commercial te zien met VT4 babe Hanne Troonbeeckx in de hoofdrol. In het filmpje was de Vlaamse media madam Hanne Troonbeeckx te zien in diverse sauna's, Thermale baden en onderging heerlijke massages.

Hanne Troonbeeckx is een interessant persoon voor creatieve en dynamische reclamebureaus.

Met haar professionele en betrouwbare uitstraling en vele media optredens kan ze goed de boodschap voor  bedrijven, organisaties en overheid onder de aandacht brengen en een volledig communicatiepakket aanbieden.

Zo werd Hanne Troonbeeckx het gezicht van Sack Zelfbouw

In 2013 verleende Hanne Troonbeeckx haar gezicht aan Sack Zelfbouw. Hanne wordt de Sack “ambassadrice 2013”. Voor de campagnevoering heeft communicatiebureau ikon in samenwerking met fotograaf Pieter de Smedt - Jans de visuals(foto's, video's, red.) gecreëerd die heel het jaar door te zien zullen zijn op verschillende media.

Na het screenen van enkele BV's kwam Hanne Troonbeeckx er als beste match uit om de Sack Zelfbouw te vertegenwoordigen als ambassadrice. Ikon koppelde de doelgroep geschikte media aan een communicatief sterke, visuele en creatieve beeldtaal. Zij weten als geen ander alle communicatiemiddelen onderling met elkaar te verbinden om zo Sack boodschap bij de juiste consument te krijgen.
Sack Zelfbouw komt de budgetbewuste (ver)bouwer tegemoet met een unieke zelfbouwformule. Zelfbouwpakketten met advies & begeleiding voor verwarming, sanitair, ventilatie en badkamers. Hun doel: naambekendheid vergroten in Oost-vlaanderen & Antwerpen.

Om dit te bereiken blinkt Hanne Troonbeeckx op de cover van de Sack Zelfbouw brochure van 2013. De cover is opgemaakt in een trendy magazinestijl. Klaar voor een andere kijk op (ver)bouwen? Naast het Sack-Magazine is er ook plaats geweest voor andere drukwerken met Hanne: uitnodigingen, flyers, mailings, ...

Begin 2014 kreeg de Hanne Troonbeeckx brochure er een grote broer bij. De brochure "IN ZEE" van 100 pagina's dik vertegenwoordigt de gloednieuwe toonzaal met badkamers en douches van Sack Zelfbouw.

MEET & GREET HANNE OP BATIBOUW
Breng je bouwplan mee naar Batibouw en ontdek hoeveel geld je op zak steekt,
terwijl Hanne Troonbeeckx je op zondag 23 februari 2014 in de watten legt!

Sack Zelfbouw staat van 20 februari tot 2 maart 2014 weer getrouw opgesteld op Batibouw.
Je vindt ons in hall 12 - stand 208, samen met Hanne Troonbeeckx.

FOTOSHOOT
Door haar ervaring als fotomodel, Hanne Troonbeeckx poseerde voor de badpakken special van P-Magazine, de Ché en de Maxim, staan haar promo foto's voor professioneel en uniek beeldmateriaal.

Tijdens campagnes heeft men nood aan uniek beeldmateriaal dat gedurende de looptijd van de campagne meerdere malen kan gebruikt worden. Voor de campagnevoering hebben Sack in samenwerking met fotograaf Pieter de Smedt - Jans de visuals gecreëerd van Hanne Troonbeeckx die heel het jaar door te zien zullen zijn op verschillende media.

HANNE TROONBEECKX EN SOPHIE DEWAELE OP SOLDENJACHT
Njam presentatrice Hanne Troonbeeckx en Lottopresentatrice Sophie Dewaele kwamen soldenshoppen in Wijnegem Shopping Center!

Verder is Hanne Troonbeeckx het uithangbord van dieetvoedingproducent Lignavita. "Een eer", vindt de Njam!-presentatrice zelf.

LignaVita stelde trots hun nieuwe ambassadrice voor: Hanne Troonbeeckx. De 34-jarige presentatrice uit Beringen is heel verheugd om het gezicht te zijn van een bedrijf en merk dat garant staat voor een evenwichtig en gezond leven. De voedingsprogramma’s van LignaVita combineren het effect van dieetvoeding met de smaak van dagdagelijkse producten.

Hanne Troonbeeckx zal vanaf nu te zien zijn op promotiemateriaal, en zal tijdens LignaVita-events haar opwachting maken.

Voor Bobo Tremelo loopt Hanne Troonbeeckx op de catwalk modeshows met andere bekende Vlaamse vrouwen als Jess Donckers, Brigitta Callens, Phaedra Hoste, Anne De Baetzelier, Els Tibau, Ann Van Elsen, Griet Vanhees, Tanja Dexters, Noémie Happart, Ellen Petri, Anne De Baetzelier en Phaedra Hoste.

Reclame kan dus inspireren en entertainen, zoals Hanne Troonbeeckx bewijst.

VTM pakte dan ook uit met 'Reclame AUB', een nieuw spelprogramma dat alle bijzondere, leuke en ontroerende reclame bundelt. In 'Reclame AUB' vormen een bekende en een onbekende kandidaat samen een team, dat het opneemt tegen twee andere teams.

Vandaag spelen Bartel Arnaert uit Wervik, Lukas Vanden Berghe uit Bekkevoort en Joke Tanghe uit Kampenhout om de reis, geholpen door William Boeva, Axel Daeseleire en Hanne Troonbeeckx.

Hanne Troonbeeckx begon als gediplomeerd boekhoudster maar na enkele fotoshoots voor bladen als P-Magazine en Maxim werd ze verkozen tot P-Magazine Lezeres van het Jaar.

Al snel begon ze hierna als omroepster, en is inmiddels uitgegroeid tot presentatrice, bikinimodel, ambassadrice en uithangbord voor diverse bedrijven en algemeen Bekende Vlaming.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen