maandag 16 augustus 2010

Regi Penxten in duet met ex Karen Damen, Hanne Troonbeeckx en andere BV's


Champagne vloeit op voorstelling debuutalbum, Regi Penxten in duet met ex Karen Damen, Hanne Troonbeeckx en andere BV's

Heel wat schoon volk in de Versuz in Hasselt. Na de voorstelling van het debuutalbum 'Registrated' van Regi Penxten donderdagavond vloeide de champagne daar rijkelijk. Regi heeft 15 nummers opgenomen in duet met bevriende muzikanten.

Na een exclusieve vertoning van de laatste aflevering van Regi's World voor een 400-tal genodigden en Vip's werd Regi's debuutalbum voorgesteld. Daarop zingt hij duetten met Koen Buyse, Tom Helsen, Bart Peeters, Scala, Katerine, Karen Damen, Danzel, Laura, dj Wout, Caren Meynen, Kate Ryan, Hanne Troonbeeckx en Roel Vanderstukken.

Karen Damen van K3 blikt met een goed gevoel terug op de opnames bij Regi thuis in Heusden-Zolder. 'Ik ken hem natuurlijk heel goed', glimlacht ze. ( Karen en Regi waren vier jaar een koppel) We voelden elkaar goed aan. Maar we hebben wel eerst drie uur aan de wijn gezeten vooraleer we aan de slag gingen ( lacht ). Het nummer dat ik zing heet Hard en er zit wat new wave in.'

Hanne Troonbeeckx en Caren Meynen hebben ook elk een nummer opgenomen. 'Na haar muzikale ontmaagding was ze meteen zwanger', flapt Caren eruit over Hannes zangcapaciteiten. Hanne kenden we nog niet als zangeres.

'Ik voel me erg vereerd dat Regi me gevraagd heeft', zegt sexy Hanne Troonbeeckx die Scared of me zingt. Caren heeft het grootste boenk nummer ( Larger than life ) van de plaat opgenomen met dj Wout, bekend van Sylver. 'Op 20 minuten was alles gefikst', zegt ze.

Ook Roel Vanderstukken troffen we aan in de Vip-bar. 'Ik bewonder in Regi dat hij geen platte opportunist is, maar gewoon zijn ding doet. Je kan met hem ook nooit ruzie maken', zegt Roel. Zijn nummer heet I am a man . 'Postmoderne bluesrock is het. Ik ben blij dat ik iets bluesy met mijn stem heb kunnen doen.'










Geen opmerkingen:

Een reactie posten