vrijdag 27 augustus 2010

Hanne Troonbeeckx het gezicht van Tjing Tjing Zomer op TV Limburg



Hanne Troonbeeckx is in juli en augustus het gezicht van Tjing Tjing Zomer op TV Limburg.

Hanne Troonbeeckx wordt deze zomer het gezicht van 'Tjing Tjing Zomer' op TVL.

8 weken lang trekt Hanne naar de mooiste plekjes in Limburg. Ze bezoekt er opmerkelijke bezienswaardigheden, vertoeft in de prachtige natuur en gaat langs op de gezelligste adressen.

Zo zal ze te zien zijn in Genk, Houthalen-Helchteren, Hamont-Achel, het Maasland, Tongeren, Lommel, Borgloon en Beringen.

Hiermee brengt Hanne Troonbeeckx haar zomer door in Limburg.

Haar geboortestad Beringen kent ze als geen ander maar ook de andere Limburgse gemeenten geven hun mooiste geheimen aan haar prijs.

Tjing Tjing Zomer ieder weekend in juli en augustus op TVL.

Tjing Tjing Lifestyle is een trendy programma met Limburgse roots. Elk weekend trekt presentatrice Annemie Ramaekers naar hippe plekjes, bijzondere beurzen en evenementen.

Ze gaat op zoek naar de laatste modetrends, inspirerende woonideeën of nieuws uit showbizzland.

Vanaf zaterdag 4 juli zijn Hanne Troonbeeckx, Filip en Rob Biesmans acht weken lang te gast in het TVL-programma ‘Tjing Tjing Zomer’, waarin ze kijkers de kunst van het barbecuen zullen bijbrengen.

Dinsdag vonden de eerste opnames plaats in ’t Wit Kasteel van Kerkom, een deelgemeente van Sint-Truiden.

De broers – allebei bekend van ‘Mijn Restaurant!’, zij het van verschillende seizoenen – zullen in elke ‘aflevering’ één gerecht bereiden en er twee aangepaste wijnen bij serveren.

Intussen komt er ook schot in de zaak wat betreft het eigen restaurant dat de twee samen willen beginnen.

“We hebben een optie genomen op een pand en we zijn momenteel in onderhandeling met drie banken”, knikt Rob.

“Zodra een van hen het licht op groen zet, beginnen we met de verbouwingen.”

Hanne Troonbeeckx: De zomer is voor ons altijd druk

“Koen Buyse en ik gaan meestal in het voorjaar met vakantie omdat het dan minder druk is, de winter wordt op die manier gebroken en professioneel komt het voor ons dan ook beter uit.

Dit jaar waren we in Zanzibar. Dat was heel leuk. De zomer is voor ons meestal druk. Koen treedt dan op op allerhande festivals en is bovendien bezig met zijn nieuwe plaat.

Hanne Troonbeeckx: Zelf heb ik ook opnames. Ik ga voor TV Limburg Tjing Tjing Zomer doen en voor VT4 presenteer ik de Redbull Air Race waarvoor ik naar New York, Istanbul en Porto moet.

In augustus ga ik wel nog een paar dagen met een vriendin naar Barcelona en in september maak ik samen met Koen en onze ouders een citytrip naar New York.

Ik ga ervan uit dat dat heel gezellig gaat worden.”

Geen opmerkingen:

Een reactie posten