maandag 2 augustus 2010

Geen jarretelles voor mooie VT4 omroepster Hanne Troonbeeckx: ‘Heel sexy, maar te duur’


Sexy VT4 omroepster Hanne Troonbeeckx: ‘Ik sta op de cover van het maandblad Ché. Nee, niet in jarretelles, dat heb ik geweigerd.

Niet omdat ik dat vulgair vind, maar omdat jarretelles leuk speelgoed is voor thuis, in intieme kring en niet voor heel Vlaanderen.'

'Ik moet bekennen dat ik nog nooit jarretelles heb gedragen, maar dat komt enkel omdat ze vaak te duur zijn. Dan denk ik ‘mijn naakte lichaam zal ook wel goed zijn.’

Maar als ze wat goedkoper worden, koop ik er zeker. Welk kleur? Zwart. sexy en mooi. Het blijft iets leuks om je ventje mee te verrassen’, aldus mooie Hanne Troonbeeckx.

De mooie decolleté van sexy omroepster Hanne Troonbeeckx wordt helaas ontsiert door de bikini bandjes van het niet topless zonnen.






















Geen opmerkingen:

Een reactie posten