dinsdag 9 juli 2013

Njam presentatrice Hanne Troonbeeckx voert luisteraars dronken: "Als je je niet kunt smijten in de liefde, laat het dan"


Njam presentatrice Hanne Troonbeeckx voert luisteraars dronken: "Als je je niet kunt smijten in de liefde, laat het dan"


Njam-presentatrice Hanne Troonbeeckx gaat deze zomer Cocktails met Hanne presenteren op Story FM. Vanaf maandag geeft de sympathieke BV de luisteraars liederlijke inspiratie. ‘Ik ga de mensen dronken voeren’, zegt Hanne lachend. ‘Een cocktail hoeft trouwens echt niet ingewikkeld te zijn. Ik leg alles stap voor stap uit, met eenvoudige ingrediënten. En voor je het weet, heb je de zomer in je glas.’

Hanne Troonbeeckx: "Als je je niet kunt smijten in de liefde, laat het dan"

Hanne Troonbeeckx is weer dolgelukkig in de liefde sinds ze restaurantuitbater Juri leerde kennen. "Ik dacht nochtans dat ik mezelf nooit meer zou kunnen verliezen in een overrompelende verliefdheid."

Hanne Troonbeeckx was jarenlang een koppel met Koen Buyse van de rockgroep Zornik. Tot daar geheel onverwacht een einde aan kwam. Een enorme harde dobber voor Hanne, die al enkele maanden haar droomhuis samen met Koen aan het bouwen was. Ze verloor er een beetje haar geloof in een allesverterende liefde door. "Maar liefde met de handrem op, dat is gewoon onmogelijk. Zo zit een mens niet in elkaar.

Ik kan Juri op dit moment alleen maar zien als de prins op het witte paard. Ik zie hem als de man van mijn leven, zelfs al weet ik dat het misschien ooit anders kan lopen. Als je je niet kan smijten in de liefde, kan je het beter laten denk ik. En ook belangrijk: in verliefdheid bestaan geen clichés. Het mag er gerust wat over zijn. Een post-it op de spiegel met enkele lieve woordjes: het mag dan melig zijn, maar dat houdt me niet tegen. Ik ga all the way als ik verliefd ben", aldus Hanne in Het Laatste Nieuws.

Chef-kok Giovani Oosters is een van de vier Smaakmakers van Limburg. Samen met Regi Pinxten, Hanne Troonbeeckx en Ilse Liebens gidst hij de toerist naar de leukste plekken van Hasselt. ‘Het is de grootste eer die me ooit te beurt viel’, zegt hij.

Na een opleiding in de Hotelschool in Hasselt werd hij op zijn zeventiende chef van restaurant Coin Sud in Hasselt. Daarna ging hij enkele jaren in de leer bij twee Vlaamse toppers: Roger Souvereyns en Peter Goossens. ‘In 2003 laste ik een pauze van drie maanden in om deel te nemen aan Expeditie Robinson. Ik word daar nog altijd over aangesproken’, zegt hij. Bij zijn terugkeer opende hij een eethuis in Hasselt, tot zijn oog viel op een hoeve in Wimmertingen. Hij restaureerde de vervallen gebouwen tot een restaurant en gastenverblijf. Het Smaaksalon dateert pas van vorig jaar.

Njam!-presentatrice Hanne Troonbeeckx krijgt deze zomer haar eigen programma op Story FM. In Cocktails stelt de mooie Limburgse de luisteraars vanaf 1 juli elke dag een heerlijke cocktail voor.

Hanne is alvast erg enthousiast. "Ik ga iedereen dronken maken. (lacht) Een cocktail hoeft trouwens echt niet ingewikkeld te zijn. Ik leg alles stap voor stap uit, met eenvoudige ingrediënten. En voor je het weet, heb je de zomer in je glas."

Story FM draait meer dan vijftig procent Nederlandstalige hits en de grootste klassiekers. Bovendien wordt de muziek perfect aangevuld met een dagverse lading showbizznieuws live vanop de redactie van Story, algemeen nieuws op het uur en nu ook met Hanne Troonbeeckx.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten