donderdag 23 oktober 2014

Hanne Troonbeeckx opnieuw dolverliefd

 
Hanne Troonbeeckx opnieuw dolverliefd

 Hanne Troonbeeckx is niet langer single. De blonde presentatrice van Njam! werd de voorbije zomer voorzichtig verliefd en wil haar gevoelens niet meer verbergen. "Of Ward de ware is, weet ik niet. Maar ik zou nooit meer in een relatie stappen wanneer alles niet ongelofelijk goed aanvoelt."

Bezoekers van de Hasseltse jeneverfeesten konden er het voorbije weekend niet naast kijken. Hanne Troonbeeckx straalt opnieuw. En dat deed ook de charmante man aan haar arm. "Ik zal het niet langer ontkennen", klinkt het nu. "Ik ben verliefd. Ik heb Ward deze zomer beter leren kennen en we willen niet langer verstoppertje spelen."

De liefde is dan ook niet gloednieuw. "Ergens in de loop van de zomer is er iets gegroeid. Als single ging ik sowieso vaker op stap, en op één van die avonden werd mijn vriendengroep voorgesteld aan die van Ward.
 
Voordien hadden we elkaar al wel gezien, maar vanaf dat moment is ons contact intenser geworden. Het is dus niet zo dat Ward een complete onbekende voor me was, toen we besloten om het samen te proberen."

Hanne Troonbeeckx heeft een nieuwe liefde in haar leven mogen verwelkomen. Met Ward wil ze voorzichtig naar de toekomst kijken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten